Welcome to Ruang Sempit Studio

Welcome to Ruang Sempit Studio

Wednesday, June 29, 2011

Malam2 di studio Sempit.


     Bila siap sesebuah project(freelance),satu je benda/perkara aku paling tak suka."BOSAN" sbb tak tau nk buat ape dah pastu.Kalo tdo lak cam rugi je masa terbuang cam tu jek.Then,jalan penyelesaian nye,aku kne la menconteng atau buat artwork(cam conteng2) utk sekadar suka2.Hmm....hasil nye......Tak pasal2 aku gelak tngok hasil nya yg cam sial WTFBBQ lol.Enjoy conteng2 ni....hati pun rase gumbira.


     Ni la hasilnya......guna marker & dilukis mentah2 atas primed canvas.




     Siap leh dimain2 kan hasilnya...sungguh seronok. Aku namakan artwork ni "Minda kita masih dijajah Amerika".Fair enough?Pikir la sndri.....(tak sampai 24 jam artwork ni akan aku musnahkan utk jd artwork lain supaya tak jd cam sial.Bwaahahahahahah)

No comments:

Post a Comment