Welcome to Ruang Sempit Studio

Welcome to Ruang Sempit Studio

Wednesday, June 22, 2011

Hari2 akan ku conteng kini bermula.


     Assalamualaikum,salam 1 Malaysia.Err...takde ape aku nk update sngt.So,dngan tak berapa rasminya bermula 22 Jun 2011,aku akan mula menconteng (sblum masuk tdo...Insyaallah)1 paper,scan & upload(bukan tiap hari ya) merangkap visual diary aku.Ngan kata lain sbgai daily sketch aku laa.....di samping utk memantapkan skill melukis/menconteng/melakar pd surface.Aktiviti menconteng ni akan aku jdkan rutin harian(wajib lg bagus kot) & hobi tetap selain main game,mkn,tdo,kaco awek,ber FB & sekutu ngan nye lah.
     Merujuk pd contengan di atas,tu yg 1st aku buat smlm(ketika post ni ditaip),se bZ2 aku,aku akan tetap conteng sblum masuk tdo.Aku akan cuba sedaya upaya gabung kan lukisan tradisional & digital (bukan tiap hari/ikut kerajinan & masa yg banyak),ngan harapan skill lukisan tradisional & digital masing2 seimbang.Contengan di bawah adalah contoh gabungan ke dua2 method ini.

     Hmm...pasal contengan di atas,aku citer la skit.Tajuk nya "Counting for FREEDOM!".Yaa...ketika post ni ditulis,tinggal 2 hari lg aku bakal meletakkan jawatan aku sbgi animator di Animasia Studio Sdn.Bhd...then,ngan kata lain pastu aku BEBAS.Yeaaa......tu jeaku nk citer.hahahaha...k,sblum aku abiskan,ade satu lg benda aku nk update.Tngok je gambo di bawah(spoiler kcik je bagai kentut kecil di sepadan bibiran).


     Yaa...."Spender Boy" debut dlm komik.Project ni pun aku baru stat smlm(thumbnail & skrip aku da siapkan bulan lepas).So,coming soon bulan Disember 2011 ni.Nti2 la aku update.Bye...Wassalam....

2 comments: