Welcome to Ruang Sempit Studio

Welcome to Ruang Sempit Studio

Monday, December 31, 2012

Komik Project F.E.A.R & Spender Boy:Origin di CF 2012




      Assalamualaikum, salam sejahtera. Alhamdulillah,bersyukur ke hadrat Illahi kerana aku maseh sempat meng"update" blog ni yg aku rasakan mmg agak lama aku tak bukak. Bz giler aku tahun 2012 ni,mmg takde masa aku nk update. Tu nti2 la aku citer nape aku bz,malas nk citer bnyk utk update kali ni. NOBODY CARE pun....
     Semenjak event MGCCon bulan May lepas, komik Spender Boy: Origin Vol.2 aku siapkan sampai bulan October & dah terjual pd event Comic Fiesta 2012 di KLCC (22 & 23 Dec) lepas. Komik Spender Boy aku print 3 kali ganda lebih bnyk dari tahun lepas (konon nya kali ni taknak sold out cepat sngt) tp sold out jugak (termasuk artbook Project FEAR: Malay Steampunk). Terima kasih pada pengunjung2 booth yg sudi beli komik kami...Hehe

Komik Spender Boy & Artbook Project FEAR:Malay Steampunk
     Untuk event Comic Fiesta kali ni adalah event paling sukses untuk team Project FEAR kali ni sbb buat pertama kalinya artbook utk tahun 2012 ni sold out (print lebih bnyk dari tahun2 sebelumnya). Walopun hanya 3 org (Pakngah,YangChik & Org3belas) contribute utk artbook kali ni,tp tu tak mematahkan smngt ktorg utk berkarya.Hehe...ceh..Insyaallah,utk event akan dtg, ktorg akan buat yg lebih baik lagi.:)

Handmade miniature polymer clay oleh Yangchik & kwnnya.

Bergambar bersama Sarah Joan Mokhtar.....idola aku.

Org3belas & Yangchik tunjuk artbook Project FEAR:Malay Steampunk.

Komik Spender Boy:Origin vol.2 aku sempat ambik sblum abis terjual.

Cover depan Spender Boy: Origin Vol.2 ...aku lupa la nk promote komik ni kat blog ni.ptuih!
Antara babak Spender Boy dikejar Mr.Panda.






80% jalan citer dlm vol.2 ni bnyk aksi & kejar mengejar.

Oh ya,berbeza ngan tahun lepas,komik spender boy kali ni ada versi english.
Apa agak2 jalan citer seleps vol.2 ni ek?
      Selepas baca komik Spender Boy: Origin Vol.2 ni, ramai yg bertanya..."Citer Spender Boy ni dah abis ke? Nape ending dia mc ada sambungan lagi je nih?" Ofcoz la,komik Spender Boy: Long Journey tu la sambungan nye.Siri Origin tu kan citer prequel utk Long Journey tu(untuk pengetahuan,siri Origin dah tamat,so takde vol.3)....so,ada yg tak puas ati lg tu & tanya "Eh,ada sambungan tak lepas ni?....& aku jawab, ofcoz la ada sambungan....ending citer Long Journey kan ada sebut "Spender Boy akan kembali dalam URBAN GUARD". Ya...SEQUEL citer Spender Boy pas ni bertajuk URBAN GUARD. Nantikan sambungannya utk tahun 2013 ni. :) Wassalam...

P.S: Untuk tahun 2013 ni aku harap aku tak bz sngt & aku akan update blog ni sekerap yg bleh.Harap maklum....




No comments:

Post a Comment